افزایش بازدید سایت در یاهو

چگونه بازدید سایت را بالا ببریم؟ 42 روش و راهکار برای افزایش

استفاده هدفمند از ویدئو و تصاویر مدت زمانی که کاربر در سایتتان می‌ماند را افزایش می‌دهد. مدت زمان حضور کاربر در سایت یا همان Dwell Time نشان‌دهنده رضایتش از محتوا است. گوگل و موتورهای جستجوگر برای این شاخص ارزش زیادی قائل هستند و بر همین اساس مقاله شما را در صفحه نتایج بالاتر می‌برند. اما اگر می‌خواهید بازدید سایت‌تان را از طریق روش‌های واقعی افزایش داده، مخاطبان ایرانی را به سایت جذب کرده و در نهایت محصولات و خدمات‌تان را به آنها بفروشید، این مقاله را برای شما نوشته‌ام! در ادامه این مقاله تعداد زیادی راهکار واقعا ارزشمند برای جذب مخاطبان به وب سایت را به شما توضیح می‌دهم. محتوای اثر بخش باید اطلاعاتی ارزشمند در اختیار کاربران قرار دهد، با زبان روان و ساختاری منظم نوشته شود و اصالت داشته باشد.

اینستاگرام، لینکدین، توئیتر و کانال‌های تلگرامی از مهم‌ترین شبکه‌هایی هستند که این روزها در اختیار شما می‌باشند تا بتوانید در جهت رشد وبسایتتان از آن ها کمک بگیرید. در زمان تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و برگزاری وبینار و کمپین‌های فروش نیز می‌توانید از گوگل ادز و دیگر سرویس‌های تبلیغات کلیکی استفاده کنید تا در آن ایام، ترافیک چندبرابری را جذب کرده باشید. یادتان باشد که همواره اولویت با تولید محتوای ارزشمند است و دیگر گزینه‌ها در رده‌های پایین‌تر قرار می‌گیرند. علاوه بر این اگر آزمون‌ها برای کاربران جذابیت لازم را داشته باشد ممکن است سایت را به دیگران هم معرفی کنند. به‌منظور سهولت اشتراک گذاری مطالب موجود در سایت بهتر است دکمه اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی را به سایر محتواهای سایت خود اضافه کنید.

اگر در صنعت و حوزه کاری خود متخصص هستید، با چهره‌های تاثیرگذار و افراد برجسته صنعت یک وبینار آموزشی برگزار کنید. موضوع جذابی که کاربران به‌دنبال آن هستند را یافته و با برگزاری وبینار، به آن‌ها آموزش دهید. یک فایل ارائه با پاورپوینت یا گوگل اسلایدر طراحی و در صفحه آخر، راه‌های ارتباطی و وبسایتتان را درج کنید. طبق آمار وب‌سایت Demandsage، تا سال 2023، 464.7 میلیون شنونده پادکست در سرتاسر جهان وجود داشت؛ از مزایای پادکست می‌توان به امکان گوش‌دادن در هر مکان و زمان اشاره کرد. محتوای متنی که در بلاگ سایت قرار داده‌اید را به پادکست تبدیل و در همان صفحه درج کنید؛ این کار اعتبار صفحه را نزد گوگل بیشتر می‌کند و رتبه سایت را بهبود می‌بخشد.

چطور؟ مثلاً می‌توانید چند تصویر برای هر سایت تولید کنید که در آن تعرفه دریافتی و خدماتش مشخص شده باشد. به این شکل کاربر نیاز نیست برای مقایسه شرکت‌ها هر سایت را به شکل مجزا بررسی کند و با همین محتوای شما مقایسه‌اش را انجام می‌دهد. به نظرتان کدام یکی جذاب‌تر است؟ اگر منطقی باشید خب قطعا جواب‌تان عنوان دوم است. هر چه عنوان صفحات شما جذاب‌تر باشد، احتمال کلیک کردن کاربران در نتایج جستجو روی سایت‌تان بیشتر می‌شود. هر چه هم این کلیک‌ها بیشتر شود، گوگل ارزش بیشتری برای‌‌تان قائل شده و رتبه‌های‌تان را بهبود می‌دهد. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو در واقع یک‌سری اقدام است که ما یا متخصصان سئو روی سایت ما پیاده می‌کنند.

برخی از عناصر سئو داخلی عبارتند از عنوان bpage، هدر، توضیحات متا، متن جایگزین تصویر و URL (به‌علاوه موارد دیگر). نمایش‌داده‌شدن وب‌سایت شما در موتورهای جستجو یکی از راه‌های افزایش بازدید سایت است. طراحی واکنش‌گرا یا Responsive Design یکی از فاکتورهای مهم برای گوگل است که به افزایش ترافیک سایت کمک می‌کند. اگر از آخرین محتوای سایتتان چندین ماه می‌گذرد، باید به فکر به‌روزرسانی آن‌ها باشید. کافیست با اضافه کردن یک آمار، افزودن چند میان‌تیتر و تغییراتی از این دست، محتوای خود را به‌روزرسانی کنید و بازدید سایت را بالا ببرید. یکی از مواردی که نقش پررنگی در افزایش بازدید سایت دارد، تولید محتوای خوشه ای یا کلاستر است.

شبکه های اجتماعی به یکی از اصلی ترین کانال های ارتباطی و بازاریابی برای کسب و کارها تبدیل شده اند. انتخاب شبکه های اجتماعی مناسب و تولید محتوای جذاب برای هر پلتفرم، به شما کمک می کند تا به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کرده و آن ها را به سایت خود هدایت کنید. محتوای مناسب برای هر شبکه اجتماعی متفاوت است و باید با توجه به ویژگی ها و علایق کاربران آن شبکه تولید شود. در این مقاله به بررسی ترفندهای افزایش بازدید سایت می پردازیم و روش های کاربردی برای جذب ترافیک بیشتر به سایت ها را معرفی می کنیم. هدف این مقاله، ارائه راهنمایی های عملی برای صاحبان کسب و کارها در جهت افزایش بازدید سایت و بهبود نتایج بازاریابی دیجیتال است.

ممکن است بهترین محتواها را تولید کرده‌ و توزیع مقالات را به شکلی صحیح انجام داده‌ باشید. اما همچنان نرخ بازدید سایت‌تان کم است.در اینجا باید فاکتورهای دیگری را بررسی کنید و اگر مشکلی بود آن‌ها را رفع کنید. یکی از رایج‌ترین این مشکلات، نرخ پرش سایت است که جلوی افزایش بازدید سایت را می‌گیرد. اولین چیزی که در نگاه اول نظر کاربران را به خود جلب می ‌کند، عناوین و تیترهای جذاب هستند. بنابراین هرچه شما در انتخاب عناوین خود از عبارات قلابدار، جذاب و کاربردی بیشتر استفاده کنید، نرخ کلیک و ترافیک سایت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. زیرا این عناوین هستند که به مخاطب انگیزه خواندن ادامه مطالب و محتوا را می دهد.

حال این رفتارهای مشکوک می‌توانند بالا رفتن ناگهانی و به یکباره بازدید سایت باشد، تمامی IPها یکی باشند و تمامی بازدیدها در یک زمان مشخص انجام شده باشد. اگر می‌خواهید یک سایت پربازدید داشته باشید، پیشنهاد میکنم حتماً روش‌هایی که در بالا به شما گفتیم را کامل رعایت کنید. رعایت کردن این نکات باعث می‌شود که به مرور زمان سایتتان در نتایج اول گوگل دیده شود. بالا بردن بازدیدهای یک وبسایت روشی زمان بر و پروسه‌ای است که چند ماه طول می‌کشد و نمی‌توان یک شبه سایت را پر بازدید کرد. بنابراین، در این راه صبر و حوصله لازم است تا به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنید. در این مواد کاربران وبسایت شما را به عنوان وبسایتی خواهند شناخت که به صورت حرفه‌ای و تخصصی و نیز همگام با آخرین آپدیت‌های گوگل و اطلاعات جدید مطالب خود را به روزرسانی می‌کند.

تلاش کنید مطالبی که در خصوص موضوع خاصی نگارش می‌کنید، جامع باشد و تمامی نکات ضروری در خصوص آن موضوع در بخش‌های مختلف به کاربر ارائه شود. در این شرایط کاربر برای مراجعه به سایر وبسایت‌ها احساس نیاز نمی‌کند و در همان سایت شما باقی خواهند ماند. انتخاب درست و هوشمندانه کلمات کلیدی در طول متن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین پیش از آنکه شروع به نگارش کنید ابتدا کلمات کلیدی مختلف را مورد بررسی قرار دهید و نوع مقالات رقبای خود را نیز ارزیابی کنید. با این اقدام روند مقاله‌نویسی و تولیدمحتوای شما با موفقیت بیشتری همراه خواهد شد. برای مثال عناوینی که برای محتواهای خود انتخاب می‌کنید، جذابیت داشته باشد.

شما می‌توانند محتوای کاربردی و قدیمی خود را با کلمات کلیدی بهتر و ایجاد بک‌لینک‌های بیشتر به‌روزرسانی کرده و دوباره به صدر نتایج گوگل برگردانید. ایجاد بک‌لینک یکی از راه‌های افزایش بازدید سایت به صورت رایگان است که اگر به صورت اصولی آن را اجرا کنید، هیچ هزینه‌ای در پی نخواهد داشت. این در حالی است که بک‌لیک‌ها می‌توانند ترافیک بسیار خوبی را به سمت سایت شما سرازیر کنند. برای اینکه کاربران و مخاطبانی که به دانش و محصولات شما نیاز دارند، بتوانند شما را در محیط شلوغ و گسترده اینترنت پیدا کنند، باید به فکر روش‌های افزایش بازدید سایت خود باشید. یک شرکت تبلیغاتی است که از سال ۹۸ به عنوان  پارتنر رسمی گوگل  فعالیت خود را آغاز کرد.کارشناسان متخصص ادزینو با اجرای کمپین های تبلیغاتی، مدیریت و بهینه سازی کمپین ها، باعث دیده شدن کسب و کار شما در گوگل میشوند.

این قابلیت به کاربران توانایی آن را می‌دهد تا به آسانی سایت مورد نظر را به دیگران معرفی کنند. این خود یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغ سایت است و با این وجود دیگر نیاز به بازدید فیک سایت نیست. تبلیغات کلیکی (Pay Per Click) و یا بازاریابی موتورهای جستجو می‌تواند بهترین مکمل برای سئو و دریافت نتایج آنی در کمپین‌ها باشد. بارزترین نمونه تبلیغات کلیکی، سرویس گوگل ادز «Google ADwords» است که افراد با پرداخت هزینه، می‌توانند براساس موقعیت جغرافیایی، سن، جنسیت و …. مخاطبین هدف خود را انتخاب کرده و شاهد افزایش سریع ترافیک وبسایت خود باشند.

یکی از اصلی ترین دغدغه های تمامی مدیران کسب وکارهای اینترنتی، افزایش بازدید سایت است. در این راهنما، ما 38 روش افزایش بازدید سایت به صورت واقعی را با شما به اشتراک می گذاریم که می توانند به بهبود ترافیک وب سایت شما کمک کنند. همچنین، در هر مرحله به طور گام به گام نحوه پیاده سازی این تکنیک ها را توضیح خواهیم داد تا بتوانید به راحتی این روش ها را در استراتژی بازاریابی خود اجرا کنید و به نتایج بهتری دست یابید. همیشه سعی کنید تا روش کاری رقبای خود را در نظر بگیرید و سعی کنید آنها را زیر نظر داشته باشید. این روش به شما این امکان را می دهد تا میزان فعالیت این سایت ها در شبکه های اجتماعی مختلف را شناسایی کنید و یا نقاط قوت آنها را بشناسید و سعی کنید محتواهای خود را جذاب تر کنید تا باعث افزایش ترافیک سایت خود شوید. اگر این روند مداوم انجام شود باعث افزایش اعتبار دامین اتوریتی و پیج اتوریتی سایت شما می شود و همچنین باعث ارتقای سئو و افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد.

وقتی شروع به تولید محتوا ویدیو کنید و محتوا تا کاربر پسند باشد مطمئن باشید افراد زیادی شما را دنبال خواهند کرد و این کار باعث می شود علاوه بر اینکه به شما اعتماد کنند روی فروش سایتتان هم تاثیر مستقیم بگذارد. با استفاده از این ابزارها باید کلمات کلیدی که سرچ زیادی می‌شود را انتخاب کنید و شروع به تولید محتوای هدفمند و جامع کنید. اگر بتوانید روی کلمات کلیدی اصلی‌تان محتوای جامعه تولید کنید و به نتایج اول گوگل برسید می توانید بازدید سایت تان را چندین و چند برابر کنید. در این مقاله سعی کردم روش هایی را به شما معرفی کنم که بتوانید مخاطبان و کاربران واقعی را جذب کسب و کارتان کنید. تمام نکات و روش هایی که در این مقاله به شما آموزش داده ایم نتیجه چندین سال تجربه ما در زمینه افزایش بازدید سایت است.

در واقع در تولید محتوای آسمان خراش یا اسکای اسکریپر محتوایی که تولید می کنید باید جامع تر و کامل تر از رقیبانتان باشد. تولید محتوای جامع تر و کامل تر از رقبا باعث افزایش بازدید سایت می شود و می توانید مخاطبان و کاربران نامحدود را جذب کسب و کارتان کنید. برای تولید مقالات جامع و یا آسمان خراش رعایت نکات زیر باعث افزایش بازدید سایت تان می شود و می توانید راحت تر به نتایج اول گوگل برسید. اگر دقت کرده باشید برخی کلمات در مقاله‌ها، به شکل لینک در آمده و با رنگی متفاوت نمایش داده می‌شوند. در نتیجه استفاده از این شیوه، باعث ایجاد تجربه کاربری مثبت می‌شود.همچنین استفاده از این تکنیک، زمان حضور کاربر در سایت شما را افزایش داده و نرخ پرش را کاهش می‌دهد. منظور از سئو خارجی یعنی به مجموعه کارهایی که باید خارج از سایت تان انجام دهید تا سایت تان برای گوگل و بقیه موتورهای جستجوگر بهینه سازی شود مثل ریپورتاژ آگهی و ساخت بک لینک با کیفیت.

یکی دیگر از روش‌های خوب برای افزایش بازدید سایت ، ایجاد پست مهمان در وب‌سایت‌های دیگر است، وب‌سایت‌هایی که بطور معمول، باید حوزه کاری‌شان با شما، مرتبط باشد. در اینجا معمولاً یک مقاله کامل و جامعی را در مورد یک موضوعی می‌نویسید و به عنوان نویسنده مهمان، در آن وب‌سایت منتشر می‌کنید. نویسنده این مقالات، طبق معمول لینکی از وب‌سایت خود را در پایان پست، به عنوان منبع یا نویسنده، قرار می‌دهد که انجام اینکار، هم باعث لینک‌سازی می‌شود و هم ترافیک بسیاری را روانه وب‌سایت نویسنده می‌کند. همانطور که در این مقاله گفتیم راه و روش های زیادی برای افزایش بازدید سایت در گوگل وجود دارد. پس بهترین و تاثیر گذار ترین راه برای افزایش ترافیک سایت تان در گوگل می توانید استفاده کنید این است که سعی کنید محتوای با کیفیت برای سایتتان، شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک ویدیو استفاده کنید. برای اینکه به عنوان متخصص یک حوزه دیده شوید، می‌توانید یک صفحه ستون ایجاد کنید که یک پست طولانی‌تر است و تمام جنبه‌های یک موضوع را پوشش می‌دهد.

جذابیت و پرسرچ بودن یک عنوان سبب می‌شود که شما در روند بازدید گرفتن به نتایج مثبتی دست پیدا کنید. علاوه بر انواع نرم افزار افزایش بازدید سایت رایگان و پولی، انواع سامانه افزایش بازدید سایت نیز ایجاد شده که افراد می‌توانند بسته به نیازهای خود از آن‌ها استفاده کنند. اما به صورت کلی، وقتی شما محتوای ارزشمند و کاربردی را به صورت مستمر تولید کنید و در آن اکثریت قوائد سئو را رعایت کنید، حتماً  دریافت ترافیک طبیعی خوبی را به سمت وبسایت خود سرازیر خواهید کرد. اگر به دنبال بازدید فیک برای سایت خود نیستید و می‌خواهید افزایش بازدید سایت در گوگل را افزایش دهید یکی دیگر از راه‌های پیشنهادی ما به شما تولید محتوای اختصاصی است. منظور از محتوای اختصاصی محتواهایی است که کاربر آن را فقط در سایت شما ببیند و در دیگر سایت‌ها مطالب مشابهی ندیده باشد.

نکته مهم اینکه آپدیت محتوا صرفاً به معنای اضافه کردن یکی دو سرتیتر یا ۵۰۰ – ۶۰۰ کلمه به متن نیست! اگر سایتتان کدنویسی شده هم هست، حتماً حواستان به ریسپانسیو بودنش باشد. در این نوع از محتوا‌ها بایستی تا انتهای مطلب، جذابیت و گیرایی مطلب حفظ شود تا خواننده از خواندن مطلب احساس خستگی نداشته باشد. آنچه که از این گزارش مشهود است این است که در 28 روز اخیر، در مقابل حدود ایمپرشن فقط حدود 3هزار کلیک داشته است و این سبب شده است که میانگین CTR نرخ کلیک سایت هم در وضعیت نه چندان مطلوبی باشد. از مزایای تبلیغات PPC می توان به قابلیت اندازه گیری دقیق نتایج اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از ابزارهایی مانند Google Ads، عملکرد کمپین های خود را رصد کرده و بر اساس داده های واقعی، استراتژی های خود را بهینه کنید.

روش کار به این صورت است که شما با رعایت این اصول و قرار گرفتن در معرض دید کاربران، می توانید فرصت خوبی را برای برقراری ارتباط با آنها، پاسخ به شبهات و پرسش ‌ها و رفع نیاز آنها داشته باشید. ادامه دار بودن روند انتشار محتوا، می تواند اعتماد کاربران قدیمی به سایت شما را نیز جلب کند و احتمال بازگشت آنها را افزایش دهد. از طرفی محتوای جدید، فرصتی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما و همچنین تعامل با دیگر کاربران و دریافت نظرات آنها خواهد شد که این امر در بهبود کیفیت سایت بسیار مؤثر است. در نظر داشته باشید که محتوای تولیدی شما باید به اندازه ای مفید و جذاب باشد که مخاطب را به سمت خود جذب کند و او را نگه دارد. برای رسیدن به چنین سطحی ابتدا لازم است وقت و انرژی کافی را به منظور تولید محتوای خود اختصاص دهید، چراکه این کار نیازمند به ایده پردازی، خلاقیت، تحقیقات و بررسی های متنوعی است که از عهده هر شخصی برنمی آید.

این پلتفرم ها اکنون ابزارهای قدرتمندی برای تعامل با مخاطبان، افزایش آگاهی از برند و جذب بازدیدکنندگان جدید به سایت محسوب می شوند. حضور موثر در شبکه های اجتماعی می تواند تاثیر بسزایی در رشد کسب و کارها داشته باشد. خرید بازدید سایت می تواند یک ابزار قدرتمند برای افزایش سریع ترافیک باشد، اما باید با دقت و استراتژی استفاده شود. ساخت کمپین های مناسب و حرفه ای برای خرید بازدید در پنل کاربری کلیک اول، نظارت بر نتایج و انجام بهبودهای مستمر در سایت از جمله اقداماتی هستند که می توانند به موفقیت شما در این زمینه کمک کنند. یکی از مهم‌ترین المان‌ها برای صعود سایت شما در نتایج گوگل و بالا بودن در آن داشتن یک استراتژی سئو با توجه به ‌کلمات کلیدی شماست‌. On-page، off-page، وTechnical SEO هر کدام از این‌ها نیازمند کار‌هاییست که موجب دیده شدن شما توسط گوگل می‌شود.

تنوع در محتوا به شما این امکان را می دهد تا نیازهای متنوع مخاطبان خود را پوشش دهید. مقالات وبلاگ برای ارائه اطلاعات دقیق و آموزشی مناسب هستند و می توانند به بهبود سئو و جذب ترافیک ارگانیک کمک کنند. ویدیوها، از سوی دیگر، به دلیل جذابیت بصری خود، قدرت بیشتری در جذب و نگه داشتن مخاطب دارند. همچنین، پادکست ها برای کاربرانی که ترجیح می دهند به جای خواندن، گوش دهند، ایده آل هستند. اینفوگرافیک ها نیز با ترکیب اطلاعات پیچیده در قالبی ساده و بصری، می توانند به درک بهتر موضوعات کمک کنند.

سعی کنید کلمات خود را به صورت دو بخشی و یا سه بخشی انتخاب کنید و از کلمات کلیدی ساده استفاده نکنید. به دلیل وجود محتواهای زیاد بسیاری از کاربران سعی می کنند در مورد یک محتوای خاص جست و جو کنند و شما می توانید از چند کلمه به عنوان کلمه کلیدی استفاده کنید تا باعث افزایش ترافیک سایت خود شوید. این موضوع را در نظر داشته باشید که طبق تحقیقات مختلف انجام شده، کلمات کلیدی بلند و چندبخشی به عنوان بزرگترین محتواهای جست و جو شده از سوی کاربران در گوگل شناخته شده است و از اهمیت بسیار برخوردار است. پس از شبکه‌های اجتماعی را بسیار جدی بگیرید و برای افزایش بازدید سایت تان از این شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام استفاده کنید و هدف اصلی آن تولید محتوای با کیفیت باشد. به عنوان مثال در حوزه کاری ما کلماتی مثل ” کار در منزل“، ” کسب درآمد اینترنتی” و… زیاد توسط مخاطبان و کاربران جستجو می شود. شما هم باید دست به کار شوید و اصلی ترین و کاربردی ترین کلمات کلیدی تان را که مخاطبان و کاربران زیادی آنها را جستجو می کنند را برای سایت تان انتخاب کنید.

این روش شاید در ابتدا به صورت کند انجام شود، اما نتیجه آن در زمینه افزایش ترافیک سایت فوق العاده است. رعایت کردن این اصول می تواند کار بسیار پیچیده و زمان بری باشد و بهتر است از افراد باتجربه در این زمینه استفاده شود. اگر می خواهید بیشتر دیده شوید و یا حس می کنید که محتواها و یا ابزارهای شما از بقیه بهتر هستند، می توانید از Aggregator ها استفاده کنید. پست‌هایی که پیشتر منتشر کرده‌اید، می‌توانند منابع خوبی برای افزایش بازدید سایت تان باشند. بطور معمول به پست‌هایی که ارسال کرده‌اید، مطالب جدیدی در طی این مدت اضافه شده است و می‌توانید با بروزرسانی آنها و اضافه کردن مطالب جدید، آن را به عنوان یک پست جدید یا آپدیت‌شده منتشر کنید. تبلیغات آفلاین در کنار تبلیغات بصورت اینترنتی، اهمیت بالایی از لحاظ بازاریابی دارد، اما می‌تواند ترافیک خوبی را برای شما ایجاد کند.

تمام روش های گفته شده در این مقاله به تنهایی می‌توانند بازدیدکنندگان سایتتان را افزایش بدهند. بعد از اینکه ویدیو تنها ساختید برای این که کاری کنید که مخاطبان و بازدیدکنندگان وبسایت آن افزایش پیدا کنند، باید ویدیو تان را در سرویس های اشتراک ویدئو مثل یوتیوب، آپارات، نماشا، تماشا، جعبه و… آپلود کنید. اما وقتی اسم تولید ویدیو برای سایت می آید خیلی از دوستان فکر می کنند که تولید و ساخت ویدیو بسیار کار سخت و دشواری است در صورتی که اصلا اینطور نیست! اگر اصول ویدیو مارکتینگ را کامل یاد بگیرید و پیاده سازی کنید مطمئن باشید می توانید ویدیوهای حرفه‌ای تولید کنید که مخاطبان و کاربران تان را شگفت زده کنید. برگ برنده سایت‌های پربازدید، استفاده از کلماتی است که متناسب با خدمات و محصولات سایت هستند و کاربر آن‌ها را سرچ می‌کند. رپورتاژ نوعی تبلیغات غیرمستقیم محسوب می شود که شما می توانید به کمک یک گزارش یا مقاله آموزشی با لحنی بی ‌طرفانه درباره مزیت های یک محصول یا یک کسب‌وکار بحث کنید.

هنوز این فرهنگ در سطح وب فارسی جا نیوفتاده که وبمستران و سئوکارها به مقالات و صفحات ارزشمند سایت دیگران لینک بدهند. اما در همین حال به مرور شاهد این هستیم که آنها حاضرند سخاوتمندانه به ابزارهای اینترنتی دیگران از سایت‌شان لینک بدهند و در مقالات مختلف، آنها را معرفی کنند! مثلا سایت‌های تخصصی سئو که ابزارهایی برای آنالیز سئو سایت ساخته‌اند، لینک‌های زیادی از دیگر سایت‌ها دریافت می‌کنند. ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین و مؤثرترین ابزار‌ها برای بالا بردن ویو سایت است که امروزه بسیاری از بازاربی‌های محتوایی از این طریق صورت می‌گیرد. شما می‌توانید با قرار دادن و فرستادن لینک و پست‌های سایت خود از طریق ایمیل به مخاطبین قبلی و یا جدید، افراد بسیاری را به مجموعه خود جذب کنید.

گوگل از سایت‌هایی حمایت می‌کند که در رابطه با موضوعی که در مورد آن می‌نویسند، متخصص شناخته می‌شوند. در مورد بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو توضیحاتی در این مورد داده شد. در قسمت‌های بالا در مورد قراردادن پست مهمان در دیگر وب‌سایت‌ها صحبت کردیم و گفتیم که می‌توانید از این روش، ترافیک خوبی را جذب وب‌سایت خود کنید. اما می‌توانید اینکار را بصورت متقابل انجام دهید، یعنی یک مقاله‌ای را در یک وب‌سایتی منتشر کنید و از مدیر همان سایت، درخواست کنید تا مقاله‌ای را برای انتشار در وب‌سایت شما آماده کند. مثلاً وب‌سایت‌های فروشگاهی یا شرکتی را که درنظر بگیرید که یک بخشی را با نام Blog دارند که مطالبی جذاب را درون آن قرار می‌دهند.

زیرا اگر درست انجام نشود و سایت روی کلمات اشتباهی رتبه بگیرد، در آینده برای اصلاح این مشکل و افزایش بازدید سایت مجبور به تقبل هزینه‌ای سنگین خواهید شد. پس حتما با مشاوران SEOEDU صحبت کنید تا برای برداشتن قدم اول، شما را راهنمایی کنند. در دنیای تجارت آنلاین، ترافیک به مثابه اکسیژن برای بقای یک سایت یا فروشگاه اینترنتی می باشد. همانطور که انسان برای ادامه حیات خود نیاز به تنفس دارد، یک سایت نیز برای پیشرفت و رشد خود نیاز به ترافیک و بازدید دارد. با افزایش ترافیک سایت، فرصت ‌های بیشتری برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش و ارتقای سایت به وجود می‌ آید. ربات افزایش بازدید سایت و نرم‌افزار بازدید سایت به وفور توسط صاحبان وبسایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی دیگر از راه‌های پیشنهادی که شما را از بازدید فیک سایت بی‌نیاز می‌کند، شرکت در گروه‌ها و انجمن‌های آنلاین است‌‌‌. با استفاده از این روش شما می‌توانید در بحث‌های شکل‌گرفته شرکت کنید، علاوه بر این هر جا که نیاز باشد و لازم بدانید می‌توان لینک سایت خود را ارسال کنید تا دیگران هم با آن آشنا شوند. اخیراً پادکست‌ها و فایل‌های صوتی اهمیت فراوانی در تولید محتوا و بازاریابی محتوایی پیدا کرده‌اند. این فایل‌ها سَبُک هستند، به راحتی دانلود می‌شوند و می‌توان با هندزفری در ماشین یا هر مکان دیگری از آن‌ها استفاده کرد. Google trend و سرویس double click search by google دیگر امکانات گوگل برای پیدا کردن و استفاده از بهترین کلمات کلیدی هستند. پیشنهاد همیشگی متخصصین سئو استفاده از گوگل پلنر برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی است.

می‌توانید از وب‌سایت‌هایی که حوزه کاری‌شان با شما مرتبط است، درخواست کنید تا مقاله‌ای را برای آن بنویسید و به عنوان یک پست و به نام شما منتشر شود. البته توجه داشته باشید که وب‌سایتی که قصد دارید به عنوان نویسنده، پستی را بصورت مهمان در آن منتشر کنید، از لحاظ ترافیک و بطور کلی سئو، وب‌سایت خوبی باشد. برای این کار کافیست که یکی از مقالات سایتتان را که قبلاً نوشته اید را انتخاب کنید و محتوای همان مقاله را به صورت تیتر وار داخل پاورپوینت با اسلایدهای زیبایی طراحی کنید. سپس می توانید با استفاده از نرم افزارهایی که از صفحه دسکتاپ شما فیلم می گیرند همان مقاله ای که نوشته اید را در ویدیو صحبت کنید. به همین سادگی می توانید فیلم های بسیار حرفه‌ای و با کیفیتی برای افزایش بازدید سایت تان بسازید.

مقاله های پربازدید که برای سایتتان مینویسید باید برای کلمات کلیدی اصلی سایت تا نوشته شود. در اولین قدم قبل از نوشتن مقاله پربازدید بر سایتتان باید عبارات و کلمات کلیدی اصلی که جستجوی زیادی در گوگل می شود را پیدا کنید. محتوایی که بتواند پاسخ کامل و مناسبی به کاربر دهد و نیاز او را برطرف کند، سیگنال مثبت به گوگل فرستاده و باعث بهبود رتبه و افزایش بازدید سایت می‌شود. در این مقاله، بارها اشاره کرده‌ایم که باید محتوا کاربرپسند باشد و نیازش را برطرف کند. البته که نشان‌دهنده اهمیت بالای این مسئله است، اما این موضوع چه ارتباطی با نرخ پرش دارد؟اجازه دهید برای پاسخ به این سوال، مثالی بزنیم. تصور کنید می‌خواهید بدانید امروز قیمت ربع سکه بهار آزادی، چند بوده است.

بنابراین اگر شما نیز برای ایجاد‌ شغل یا ارائه محصولات، خدمات، هنر و توانمندي‌های خود از این قابلیت‌ها بهره می‌گیرید، حتماً به فکر ساخت فروشگاه اینترنتی باشید. این قطعه کد با فرمت‌هایی نظیر json-ld ،microdata یا RDFa ایجاد می‌شود که می‌توانید به کدهای HTML سایت خود اضافه کنید تا موتورهای جستجو، سایت شما را بهتر خوانده و آن را در نتایج جستجو (SERP) بهتر نمایش دهند. براساس آمارهای منتشر شده در سایت wordstream، فروشگاه‌هایی که وبلاگ‌نویسی می‌کنند، ۹۷ درصد در جذب لینک‌های خارجی موفق‌تر هستند. همچنین ترافیک این سایت‌ها نیز حدود ۵۵ درصد بیشتر از سایت‌هایی است که وبلاگ پویا ندارند. در ادامه هم برای اطلاعات بیشتر یک مقاله در مورد هر کدام از اینها نوشته شده و از مقاله اصلی به آنها لینک داخلی داده می‌شود. در این استراتژی هم به دلیل تولید یک‌سری محتوای ارزشمند و در همین حال لینک داخلی، احتمال رتبه گرفتن مقاله اصلی و مقالات فرعی زیاد می‌شود.

کمپین تبلیغاتی، استفاده از روش‌های تبلیغات و انتخاب یک رسانه پربازدید برای نشر آن است. از این طریق مخاطب را وارد یک فرآیند تبلیغی می‌کنید و محصول خود را به او نمایش می‌دهید؛ این روش برای ایجاد آگاهی از برند (Brand Awareness)، افزایش فروش و بهبود ارتباط با مشتری نیز به‌کار می‌رود. یک روش تاثیرگذار در این میان، ارسال محصولات یا ارائه بخشی از خدمات به اینفلوئنسرهای اینستاگرام است. با این کار، اینفلوئنسر می‌تواند محصول شما را در صفحه خود نشان دهد، ویژگی‌ها و مزایای آن را توصیف و کاربران زیادی را به سایت هدایت کند. طبق آمار Yotpo، حداقل 30% کاربران اینستاگرام، به محض آشنایی با یک محصول یا خدمت در این پلتفرم، آن را می‌خرند. هنگامی که جوئل کلتکه فرایند خود را برای یافتن سوال ها و نوشتن پاسخ در پیدا کرد، توانست صفحات فرود نرخ تبدیل خود را دو برابر کند.

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یکی از ابزارهای پرکاربرد گوگل بوده و وظیفه آن بررسی آمار سایت ها و تحلیل آن هاست. با وجود تمام روش هایی که در این مقاله به آن پرداخته شد، فراموش نکنید که رقبای شما نیز به فعالیت خود ادامه می دهند و لازم است که از فعالیت آن ها شما هم با خبر باشید. این کار کمک می کند که با شناحت نقطه ضعف رقبا و خلا های آن ها ایده های مناسب و شگفت انگیز برای کار خود پیدا کنید. – استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین و تحلیل داده‌ها برای شناسایی الگوهای خاصی که معمولاً توسط ربات‌ها تولید می‌شوند. این روش می‌تواند شامل تحلیل رفتارهای تکراری، زمان‌بندی درخواست‌ها، و تفاوت‌های جزئی در تعاملات کاربران باشد. – ربات‌ها ممکن است رفتارهایی نشان دهند که برای کاربران انسانی نامعقول است، مانند بازدیدهای بسیار سریع از صفحات مختلف یا ارسال درخواست‌های متعدد به صورت مکرر و پی‌درپی.

دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی لینک‌هایی هستند که به خوانندگان شما امکان می‌دهند محتوای شما را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. وقتی خوانندگان به‌طور خودجوش محتوای شما را بازنشر کنند، ترافیک‌تان افزایش پیدا می‌کند. جستجوی صوتی یکی از زمینه‌های مهمی است که می‌توانید در آن رتبه بالایی به‌دست بیاورید. در واقع، بر اساس داده‌های eMarketer، جستجوی صوتی تا انتهای سال ۲۰۲۱ تا ۹/۷% افزایش پیدا کرده بود. استفاده طبیعی از کلمات کلیدی در این بخش‌ها یکی از ملزومات سئو محتوا بوده که برای گوگل مهم است.

وقتی شما به وسیله سایت خود در صدد فروش محصولات فیزیکی باشید، استفاده از این گزینه می‌تواند هزینه‌ و زمان مربوط به حمل‌و‌نقل کالا را برای شما و مشتریان نزدیکتان راحت‌تر کند. اگر سرعت سایت شما پایین باشد، مطالب آن برای کاربران دیر بارگذاری خواهد شد، بنابراین ایشان از بازدید سایت‌تان منصرف خواهند شد. عوامل زیادی در پایین آمدن سرعت وبسایت‌ها نقش دارند که یکی از آن‌ها وجود تصاویر و وید‌ئوهای غیر استاندارد است. نوشتن محتوایی که خاص باشد و دیگران را ترغیب به لینک کردن شما کند سخت است؛ اما می‌توانید با اضافه کردن اینفوگرافی‌های جذاب و استفاده از استراتژی تولید محتوای 10x به این نقطه هم برسید. نکته مهم‌تر اینکه رقابت سر کلمات کلیدی لانگ تیل یا دم دراز کمتر است؛ در نتیجه خیلی راحت‌تر هم می‌توان با آن‌ها رتبه گرفت و به هدف افزایش آمار بازدید سایت رسید. برای تولید محتواهای تصویری می‌توانید از ابزارهای آنلاین مثل Canva کمک بگیرید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/