راهکارهای نوین برای تبلیغات مؤثر در اینستاگرام2024-01-31
چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آموزش تبلیغات در اینستاگرام
اما اگر به دنبال خدمات و پشتیبانی بیشتری هستید، میتوانید از آژانسهای دیجیتال مارکتینگ یا پلتفرمهای واسط کمک بگیرید. این پلتفرمها به شما کمک میکنند تا با اینفلوئنسرها همکاری کرده یا در پیجهای پرطرفدار تبلیغ کنید. جریان به شما کمک میکند از کمپینهای تبلیغات بازدیدی خود نفع بیشتری ببرید. این پلتفرم به شما اجازه میدهد تبلیغ خود را در اکانتهای پرفالوور و معتبر نمایش دهید و بهازای هر هزار بازدید هزینه پرداخت کنید.
معمولاً بازدید استوریهای افراد به مراتب بیشتر از تعداد لایک و کامنتهای پست آنها است. با این اوصاف میتوان با قطعیت گفت که تبلیغ در استوری گزینه مناسبی است. برای مثال لینک صفحه خرید محصولات خود را در استوری اینستاگرام منتشر کنید. با توجه به تعداد بالای کاربران اینستاگرام این شبکه اجتماعی به یک روش موثر برای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است و امروزه اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یک علم شناخته میشود. با توجه به اهمیت این موضوع، کتابها و منابع آموزشی زیادی در این زمینه منتشر شدهاند. اگرچه بازدهی تبلیغات در این پیجها بسیار بالاست، اما نباید این نکته را نیز نادیده گرفت که هزینه زیادی را باید برای تبلیغات با استفاده از این روش کنار بگذارید.
مطالعه ادامه این مطلب و تکنیکهایی که شرح میدهیم به شما عزیزان در راستای نتیجه بهتر کمک بسزایی میکنند. علاوه بر این، از طریق تعامل بیشتر با مخاطبان، برگزاری مسابقه یا قرعهکشی، استوریهای داستانی، ایجاد حس ارزش در مخاطب و کمک از مخاطبان برای معرفی شما به دیگران، میتوانید مخاطبان بیشتری جذب کنید. اولین بخش از یک صفحه اینستاگرامی که مخاطب پس از ورود، به آن توجه میکند، بیو آن صفحه یا پیج است؛ بنابراین، این بخش را باید با دقت و جذابیت خاصی نوشت. در نوشتن بیو پیج، شما تنها 150 کلمه در اختیار دارید که باید از آن نهایت استفاده را ببرید تا مخاطب را در صفحه خود نگه داشته و اعتماد آن را جلب کنید. در کنار کسبوکارهای آنلاینی که در این پلتفرم ایجاد شدهاند، بسیاری از افراد نیز برای گسترش کسبوکار خود به تبلیغات در این فضا روی آوردهاند. ۸ نکتهای که بررسی کردیم، برای همهٔ کسانی که میخواهند کسبوکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند، کاربردی است.
استراتژی مؤثر برای افزایش تعامل در اینستاگرام
تبلیغ در اینستاگرام یکی از روشهای شناخته شده و پرطرفدار تبلیغات در فضای مجازی به شمار میرود. در دنیای دیجیتال امروز، شاید کمتر کسی را پیدا کنید که روزانه حداقل یک بار از اینستاگرام استفاده نکند، به همین دلیل کسبوکارهای زیادی برای تبلیغات و جذب مخاطب به این فضا روی آوردهاند. اینفلوئنسرها کسانی هستند که دنبالکنندگان زیادی در اینستاگرام دارند و درمورد موضوعات مختلف (مانند مد، ورزش، سبک زندگی و...) پست میگذارند.
برای مثال آیا هدف شما جذب فالوئر است یا فروش محصول؟ متناسب با اهدافی که دارید، میتوانید مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید. تبلیغات اگر هدفمند نباشد، تأثیر و نتیجه مطلوبی را به همراه نخواهد داشت. انجام تبلیغ در اینستاگرام به خودی خود باعث افزایش مخاطبان و رشد کسبوکار شما نمیشود.
تبلیغات اینفلوئنسر های اینستاگرام
خوشبختانه با ورود به دنیای دیجیتال، امکان رصد دقیق تر مخاطبان و نتایج تبلیغات فراهم شده. پیش از شروع تبلیغات، شناسایی دقیق مخاطبان هدف و علایق آن ها بسیار مهم است. با این اطلاعات، بهترین بستر و طراحی را برای تبلیغات خود انتخاب خواهید کرد. همچنین، با استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام، عملکرد تبلیغات خود را به دقت بررسی می کنید و بهینه سازی های لازم را انجام دهید. برای داشتن یک تبلیغات موفق، باید به طور مداوم عملکرد خود را ارزیابی و بهینه کنید.
یکی از بزرگ ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام، یکپارچگی آن با تبلیغات فیسبوک است؛ یعنی شما می توانید از قابلیت های پیشرفته فیسبوک برای شناسایی و هدف گذاری مخاطبان خاص استفاده کنید. تبلیغات خیمه ای نوعی از کمپین های یک روزه تبلیغاتی هستند که تاثیرات تضمین شده ای دارند. این تبلیغات به گونه ای طراحی شده اند که محتوای آگهی را در بالاترین قسمت صفحه مخاطب در بخش پست های پیشنهادی قرار می دهند. با استفاده از تبلیغات خیمه ای، کسب و کارها یک تبلیغ را با چند آگهی مختلف سه بار در یک روز در معرض دید کاربران می گذارند. با این روش شما با تکرار و تنوع، توجه بیشتری را جلب کنید و تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان بگذارید.
پس با توجه به این نکات باید اصول متعددی را برای قرار گرفتن در اکسپلور در نظر بگیریم و بدانیم که پست ما اگر به اکسپلور بیاید برای چه کسانی به نمایش در خواهد آمد. برای اینکه پست های شما در اکسپلور نمایش داده شود با مشاورین ما تماس بگیرید. مشکل آن ها این است که فقط ساخته شده اند و شخصی مدیریت این صفحه ها را انجام میدهد. این افراد هم دنبال کنندگان زیادی دارند هم ربات های زیادی روی پیجشان هست. هم دنبال کنندگان لیست فالووینگ ها رصد می کنند و احتمال دارد شما را دنبال کنند هم ربات های دیگر. افراد معروف در اینستاگرام دارای تیک آبی در کنار نام پروفایل خود هستند.
شرکت واژه گستر با بیش از ده سال سابقه فعالیت در حوزه اجرای تبلیغات اینستاگرامی و ایجاد کمپینهای تبلیغاتی موفق، به عنوان یکی از پیشروان این صنعت شناخته میشود. این شرکت با بهرهگیری از تیمی متخصص و استفاده از جدیدترین ابزارها و روشهای تبلیغاتی، توانسته است نیازهای متنوع مشتریان خود را برآورده سازد. مهمترین مورد برای تخمین این هزینه، مخاطبان شما و نوع تبلیغاتی است که برای کسبوکار خود در نظر دارید. تبلیغات اینستاگرام میتواند تاثیر چشمگیری بر رفتار خرید مخاطبان داشته باشد. تحقیقات اخیر نشان داده است که 70% از کاربران اینستاگرام برای خرید بعدی خود به این پلتفرم مراجعه میکنند. از سال 2015، هر کسی میتواند با اکانت اینستاگرام برای کسبوکار خود تبلیغات اینستاگرام ایجاد کند.
وقتی شات میشوید، ممکن است افراد جدید در پستها یا دایرکت برای شما پیام بگذارند. برای ایده گرفتن میتوانید از مقاله ایده تولید محتوا برای اینستاگرام ما استفاده کنید. اگر هر روز در حال شات کردن صفحات مختلف باشید، ممکن است مخاطبان خسته شوند و حتی صفحه شما را ترک کنند.
اما باید مراقب باشید که هر پلتفرم اجتماعی دارای خصوصیات خاص خود است و باید بهترین روشها و استراتژیها را برای هر یک از آنها اعمال کنید. به عنوان مثال، یکی از روشهایی که بدانیم چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم این است که اگر میخواهیم محتوای خود را در توتیتر تبلیغ کنیم، باید توجه داشته باشید که از متن و نوشتههای جذاب استفاده کنید. بهتر است محتوای اینستاگرام خود را در شبکههای اجتماعی دیگر نیز معرفی کنید و به افزایش بازدید و ترافیک وبسایت خود بپردازید. این روش باعث افزایش شناخت شما در بین کاربران شبکههای اجتماعی مختلف میشود. افزایش تعداد بازدیدهای ویدیو، یکی از اهداف مهم کاربران در تبلیغات اینستاگرام است.
برای هر پست هشتگهای مرتبط بگذارید، تعداد هشتگها کمتر از 7 و بیشتر از 12،13 تا نباشد و از هشتگهای اسپمی استفاده نکنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه در اینستاگرام به فروش برسیم؟ دیگر مقالات سایت را مطالعه کنید. در این بخش راجع به بهترین راه تبلیغ اینستاگرام صحبت میکنیم و راجع به هر کدام کمی توضیح میدهیم.
توصیهای که ما به شما میکنیم، این است که قبل از تبلیغ، محتوای پیج خودتان را سر و سامان بدهید و محتواهای جذاب برای جذب مخاطب منتشر کنید. اول از همه شما باید هدف خود از تبلیغ در اینستاگرام را به طور دقیق بدانید. هدف شما از تبلیغ در اینستاگرام ممکن است آگاهی از برند، فروش بیشتر، افزایش فالوور و… باشد. با اضافه شدن استوریهای اینستاگرام، کسب و کارها قالب دیگری پیدا کردند تا بتوانند خود را به بازار عرضه کنند. بعد از آن IGTV، امکان ارسال فیلمهای عمودی طولانی را فراهم کرد و کسب و کارها از آن برای ویدیو مارکتینگهای طولانیتر و گاهی استوری تلینگ، استفاده کردند.
اگر هدفتان برندینگ سازمان یا محصولتان است، میتوانید از لوگوی آن استفاده کنید. علاوه بر تصویر، نام پیج خود را هم با دقت انتخاب کنید تا افراد به راحتی شمارا شناسایی کنند و در ذهنشان ماندگار باشید. استفاده از برنامه اینستاگرام برای تبلیغات به عنوان یکی از بهترین روشها برای افزایش فروش محصولات و خدمات است. با داشتن یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام، شما میتوانید به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را به خرید و استفاده از محصولات شما تشویق کنید. تبلیغات تصویری برای برندهایی که به دنبال ارائه یک پیام واضح و فوری هستند، مناسب است که با تصاویر جذاب و خلاقانه میتوانند توجه مخاطب را جلب کنند.
در انتشار پستهای اینستاگرامی، همیشه باید توازن را بین کمیت و کیفیت برقرار کنید. یعنی به گونهای نباشد که تنها به دنبال افزایش تعداد پست باشید و کیفیت کار را فراموش کنید. خلاقیت، کیفیت تصاویر، کپشننویسی، داشتن یک قالب خاص، مطالب جذاب و کاربرپسند از جمله نکات مهمی هستند که باید در انتشار پست به آنها توجه شود.
- {
- فراموش نکنید که اینستاگرام یک پلتفرم پویا است و برای موفقیت در آن، باید همواره به روز باشید و از ابزارها و روشهای جدید تبلیغاتی استفاده کنید. |}{
- قابلیتهای تعاملی مانند نظرسنجی، سوالات و دکمههای اقدام (CTA) باعث تعامل بیشتر کاربران می شود. |}
- سعی کنید تا جای ممکن از خاصیت لوکیشن در درج پست های خود استفاده کنید.
- باید از ویدئو استفاده کنید تا پویایی پیجتان را به مخاطبان نشان دهید. {
- برای انجام تبلیغات مؤثر توصیه می کنیم از یک آژانس تبلیغاتی در رسانه های احتماعی مشاوره بگیرید تا هزینه ای از بابت تبلیغات پرداخت می کنید مثمر ثمر واقع گردد. |}
- این یکی از ویژگیهای جدید اینستاگرام است که میتوانید با کسی یک پست مشترک منتشر کنید.
یکی از اشتباههای بزرگ صاحبان کسبوکار این است که تصور میکنند اینفلوئنسری برای آنها معجزه میکند که فالوور بیشتری دارد. شما میتوانید در اینستاگرام با پاسخ به سوالات متداول ارزش خلق کنید، با مخاطبتان با کمک استوریها ارتباط برقرار کنید و اعتماد او را با محتواهایی مانند تستیمونیال و رضایت مشتریان فعلی جلب کنید. از طرفی، این امکان وجود دارد که محصول یا خدمت خود را هم مستقیم معرفی کنید و از ویژگیهای آن بگویید. همه این روشهای تبلیغاتی با توجه به نیازها و هدف کسب و کار، قابلیتها و مزایای خاص خود را دارند و میتوانند به ارتقاء تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات کمک کنند. تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کارها اهمیت بسیاری دارد و به عنوان یکی از بهترین روشها برای ارتقای کسب و کارها در دنیای مدرن شناخته میشود.
اما به این نکته مهم توجه کنید که بهتر است همان چند هشتگ، به موضوع تبلیغ، مرتبط باشد. قصد نداریم در مورد خوب یا بد بودن این کار برای پیج مربوطه صحبت کنیم. فکر میکنید چه اتفاقی برای تبلیغ شما میافتد؟ تبلیغ شما در بین آنها گم میشود و امکان دیده شدن آن توسط مخاطب به شدت کم میشود. البته تبلیغات اینستاگرام تنها به تبلیغات بنری و ویدیویی خلاصه نمیشود. با روی کار آمدن و سپس محبوبشدن استوری، از این ابزار به مراتب بیشتر استفاده میشود. استوری، ابزاری در اینستاگرام است که معمولاً مطالبی که اهمیت کمتری دارند، در استوری قرار داده میشوند.
اگر قصد انجام چنین تبلیغاتی را دارید حتما با مشاورین شایگان در زمینه تبلیغات اینستاگرامی صحبت بفرمایید. مزیت این روش این است که ویوی بسیار بالایی برای پیج یا پستی که روی آن تبلیغ زده می شود ایجاد می کند و این ویو کاملا واقعی است و احتمال رفتن پست به اکسپلور را بسیار بالا می برد. در تعریف ساده اینفلوئنسر به کسی گفته می شود که فالوورهای زیادی دارد و روی آنها بسیار تاثیر گذار است که می تواند با تبلیغ یک برند یا محصول منجر شود فالوورهایش از آن محصول خرید به عمل آورند. در روز اگر سه بار اینکار را انجام دهید روزانه می توانید 50 فالوور واقعی خارجی با لایک و ویو و بازدید رایگان جمع کنید و این برای اعتبار پیج شما بسیار مناسب است. کار خسته کننده ای است اما فعلا این روش جواب می دهد و در ماه اول اینکار را ما به همه مخاطبان توصیه می کنیم.
با این حال، کسبوکارهای نوپا بودجهٔ زیادی برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی گسترده ندارند. آیا آنها در چنین شرایطی باید عطای اینستاگرام را به لقایش ببخشند؟ خیر! راههای رایگان و کمهزینهای هم برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. هر کسبوکاری که بخواهد فروش آنلاین خود را افزایش دهد، به اینستاگرام روی میآورد، اما برای افزایش درآمد و جلب مشتریان، نیاز به تبلیغات مناسب دارد.
{برای تبلیغ در اینستاگرام به چه مهارتهایی باید تسلط داشت؟
|}ساده ترین راه برای جلب توجه مخاطبان هدف خود در اینستاگرام ، تبلیغات در صفحه اصلی برنامه است. از تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا برای افزایش کارایی این نوع تبلیغات استفاده کنید. اگر می خواهید از تبلیغات خود نتایج مثبتی بگیرید ، باید در مناسب ترین زمان مناسب ترین مخاطبان را ملاقات کنید. اینستاگرام برای دستیابی به این هدف بسیار حساس است و بسیاری از کاربران تبلیغات در اینستاگرام شما را حذف می کنند اگر در اجرای چنین تبلیغاتی دقت نکنید.
یکی از اهداف افرادی که در حال تبلیغات در پیجهای اینستاگرام هستند، افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان سایت یا افزایش دانلود اپلیکیشن در استورها یا گوگل پلی است. در این نوع تبلیغات، بهتر است بر روی ویژگیهای جذاب و مهم سایت و یا اپلیکیشنتان که بازخورد خوبی از کاربران دارد، تمرکز کنید. به عنوان مثال، اگر شما مشاور کسب و کار هستید، نباید بیوی خود را با جملات بی ربط پر کنید، زیرا این توضیحات نمیتوانند مخاطب را جذب کنند.
برای اینکه با اینفلوئنسرها و تعریف درست اینفلوئنسر مارکتینگ آشنا شوید، مقالههای قبلی نوین هاب را بخوانید. توضیحات زیادی در این خصوص نمیدهیم فقط می گوییم که اصلا این کار را نکنید. حتی اگر مجانی به شما فالوور فیک دادند هم نگیرید چون مانند سم روی پیج شما عمل می کند. کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به شویراد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت غیر مجاز و بدون رضایت ماست. برای نوشتن کپشن دقت کنید که از کلمات درست و تاثیر گذار و بدون غلط املایی استفاده کنید؛ چرا که باعث می شود تمایل مخاطب به فعالیت شما بیشتر شود و تعامل شما با مخاطبین افزایش پیدا کند. تصاویر هیجان انگیز و ویدئوی های دیدنی قطعا در جذب مخاطب تاثیر زیادی خواهد داشت.
بسته به شرایط کاری یا طبق سلیقه خود، میتوانید از این روشها برای تبلیغات استفاده کنید. در مدیر تبلیغات فیسبوک به یک داشبورد پیچیده و مفصل دسترسی خواهید داشت که روی تمام کمپینهای شما یک بررسی اجمالی انجام میدهد. در این داشبورد بدون سفارشی کردن تنظیمات میتوانید اطلاعاتی درباره میزان هزینه به ازای نتایج خوب و مبالغ هزینه شده را مشاهده کنید. در نرمافزار بازاریابی نیز معیارهای زیادی برای بررسی به چشم میخورد، به طوری که شما با بهرهگیری از این نرمافزار میتوانید میزان اثربخشی تبلیغات خود را اندازه بگیرید. اگر تجربه راهاندازی تبلیغات در فیسبوک را دارید، نصف بیشتر راه را رفتهاید چون تبلیغات در اینستاگرام نیز تقریبا مشابه فیسبوک است.
اینستاگرام امکان تعیین بودجه متناسب با نیازها و منابع کسب و کارها را فراهم میکند. بسته به امکانات موجود، کاربران میتوانند هرچه تمایل دارند برای تبلیغات خود هزینه کنند و با نتایج بهتری مواجه شوند. یعنی در واقع میزان گستردگی تبلیغات در اینستاگرام به خود تبلیغکنندگان ارتباط دارد. تبلیغات در اینستاگرام به شکل موثر میتواند به افزایش فروش و درآمد کمک کند. با معرفی محصولات و خدمات به صورت جذاب و متناسب با نیازها و مشکلات مخاطبان، احتمال خرید افراد به شدت افزایش مییابد. تبلیغات در اینستاگرام به صورت تصویری، ویدئویی، متنی و در قالب استوری و پست و با روشهای مختلفی مانند همکاری با افراد معروف (Influencers) انجام میشود.
بهعنوان مثال، در پیامتان از نام او استفاده کنید تا متوجه شود که برای نوشتن این پیام وقت گذاشتهاید. در برخی از زمانها مثل روزهای پربازدید یا تعطیلات، هزینه تبلیغات ممکن است بالاتر باشد. همان طور که دیدید این موارد نکات سادهای هستند؛ ولی در هنگام تبلیغات به شما کمک میکنند که تمام جوانب را زیر نظر داشته باشید و تبلیغاتتان را اثرگذارتر از قبل انجام دهید. با این اطلاعات میتوانید از میان لیست منتخب، پیجهایی را که به اهداف شما نزدیک نیستند و بازدهی خوبی ندارند، حذف کنید. بعداً با این کار شما به یک سبک از محتوا میرسید که برای تبلیغاتتان بهتر جواب داده است و میتوانید بهجای آزمونوخطا، به یک الگوی ثابت در نوع محتوا برسید.
یکی از مهمترین استراتژیهای افزایش تعامل در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و متنوع است. استفاده از تصاویر، ویدئوها، استوریها، و پستهای کاروسل میتواند تجربه کاربری فالوورها را بهبود بخشد و باعث افزایش تعامل آنها شود. به عنوان مثال، ترکیب تصاویر با ویدئوهای کوتاه باعث ایجاد دقت و جلب توجه بیشتر میشود. به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسبوکارها در کنار انجام تبلیغات در اینستاگرام، صفحه شخصی کسبوکار خود را نیز در این پلتفرم ایجاد کردهاند.
سعی میکنم در مقالهای جدا، بهطور کامل تبلیغات اسپانسری را بررسی کنم. شما میتوانید یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید تا به افرادی که از قبل با کسبوکار شما تعامل داشتهاند، دسترسی پیدا کنید. یا اینکه با ایجاد به اصطلاح یک مخاطب مشابه بتوانید افراد مشابهی را با گرانبهاترین مخاطبان خود در فیسبوک پیدا کنید.
این شبکه اجتماعی بیش از میلیونها مخاطب آنلاین در سراسر جهان دارد؛ برای تبلیغات در یک بستر هوشمند اینستاگرام گزینهای مناسب به شمار میآید. حتما در کنار متدهای مختلف نظیر تبلیغ در گوگل باید در سوال مدیا نظیر اینستاگرام نیز فعالیت داشته باشید. محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) میتواند زمین بازی را برای شما دگرگون کند؛ زیرا اعتماد تعداد زیادی از افراد را رایگان جلب میکنید. هشتگ یکی دیگر از ابزارهای تبلیغات برای جذب مشتری به شمار میآید که میتوانید با کمک آن توجه تعدادِ بیشتری از مخاطبان هدفتان را جلب کنید. با این حال، استفادهٔ نادرست از هشتگهای نامربوط باعث شده است که صاحبان کسبوکار نسبت به تاثیر آن دودِل باشند.
در این مطلب به بررسی ۱۰ نکتهٔ اساسی برای موفقیت تبلیغات اینستاگرام پرداختیم. با رعایت این نکات میتوانید کاربران سادهٔ این پلتفرم را به مشتریان خود تبدیل کنید و کسبوکارتان را در دسترس طیف وسیعتری از مخاطبان هدف بگذارید. مسابقههای اینستاگرامی یکی از بهترین روشهای اثربخش تبلیغات برای جذب مشتری به حساب میآیند؛ زیرا به شما کمک میکنند تا در مدتزمان بسیار کوتاهی در معرض دید هزاران نفر قرار بگیرید.
در بخش کپشن یا توضیحات میتوانید مشخصات محصول، معرفی خدمات یا اطلاعات موردنظرتان را درج کنید. همچنین میتوانید لینک صفحه فرود وبسایت برند یا کسبوکار خود را هم در این بخش اضافه کنید. قبل از اینکه بگوییم نحوه تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟ بهتر است با طرز کارکردن تبلیغات اینستاگرام آشنا شوید. اما چطور در اینستاگرام تبلیغات کنید؟ برای پاسخ به سوال نحوه تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟ باید بگوییم تبلیغات در اینستاگرام فراتر از ارسال یک عکس یا ویدیوست. در این مطلب از پرمون با ما همراه باشید تا با مراحل نحوه تبلیغات در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.
درواقع، پروفایل اینستاگرام مانند دکور یک مغازه عمل میکند، یعنی میتواند مخاطب را به خود جذب یا از خود دور کند. در ادامه به نکاتی که باید در طراحی یک پیج اینستاگرام (پروفایل) به آن توجه شود، خواهیم پرداخت. تبلیغات در اینستاگرام، شامل معرفی یک کسبوکار، شخص، صفحه اینترنتی و ….
در زیر نمونه ای از ویدئوی بی صدا برای تبلیغ دو تا از بهترین غذاهای رستوران قرار دارد. اگر شما هم به دنبال ساخت چنین محتوای برای پیج خود هستید با ما همراه باشید. اما برخی کسب و کارها می خواهند خود را بهتر و حرفه ای تر در ویدئوها معرفی کنند.
بخشبندی مشتریان به شما کمک میکند متوجه شوید با چه اینفلوئنسرها و بلاگرهایی همکاری کنید، چه نوع محتوایی منتشر کنید و چه جایزهای برای مسابقههای خود در نظر بگیرید. برای جذب مشتری در اینستاگرام میتوانید دل به دریا بزنید و یک کمپین تبلیغات گسترده را در این پلتفرم اجرا کنید. در این روش، پیام شما در مدتزمان مشخص و کوتاهی در تعداد زیادی از اکانتهای اینستاگرام به دست کاربران مختلف میرسد. بازدهی این روش از تبلیغات اینفلوئنسری در بیشتر موارد کمتر است؛ زیرا شما کنترل خاصی روی نمایشدهندگان ندارید. از ویدیوها همچنین میتوانید برای معرفی محصول جدید، پشتصحنهٔ کسبوکار و ارائهٔ پیشنهادهای ویژه مانند تخفیفهای ۵۰ درصدی بهره ببرید. استفاده از اینستاگرام به عنوان یکی از قویترین ابزارهای تبلیغاتی در سالهای اخیر شناخته شده است.
این اتفاقات میتواند شامل زلزله، سقوط هواپیما و مواردی از این دست باشد. یکی دیگر از موارد مهم که در بحث تبلیغات در اینستاگرام باید به آن توجه کنید، این است که چه زمانی تبلیغات خود را قرار دهید. در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیجهایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیجهایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم. در اینجا، من ۴ نوع پیجی که برای تبلیغ در اینستاگرام مناسب نیستند را معرفی میکنم. نوع دیگری از تبلیغات نیز وجود دارد که البته این تبلیغ به صورت مستقیم نیست و همه نمیتوانند آن را ببینند.
تصور کنید از ۱۰۰ نفری که از مغازه شما رد می شوند، ۷۵ نفر به داخل مغازه شما وارد شوند. این آمار زمانی جالب می شود که بدانید بیش از یک سوم از جمعیت حداقل یک بار تجربه خرید از اینستاگرام را دارند. تبلیغات اینستاگرام امکان جمعآوری اطلاعات مخاطبان را فراهم میکند.کافی است، هر یک از این افراد بر روی لینک آگهیها کلیک کنند تا امکان دسترسی به آنها محقق شود. آشنایی با برند از اصلیترین اهداف کسب و کارهای نوپا است.به این ترتیب، شما میتوانید برند خود را به کاربران معرفی کرده و در این زمینه اطلاعرسانی کنید. برای اینکه اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام باید با یکی از این حسابهای کاربری محبوب در اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و از او بخواهید تا تبلیغات شما را در پیج خودش قرار دهد. هر چه اینفلوئنسر محبوبتر باشد، معمولا باید پول بیشتری به او بپردازید.
تبلیغات رایگان در اینستاگرام با ایجاد محتوای جذاب و تعامل با کاربران دیگر امکانپذیر است. شما میتوانید با استفاده از هشتگهای مرتبط، شرکت در چالشها، همکاری با اینفلوئنسرها و تعامل با کامنتها، پیج خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. یکی از دغدغههای اصلی افرادی که قصد تبلیغ در شبکه اجتماعی اینستاگرام را دارند؛ کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینهها میباشد.
باتوجهبه اینکه اینستاگرام کاربران بسیاری دارد، میتوان گفت استفاده از این پلتفرم برای تبلیغات بسیار موثر و البته مقرونبهصرفه است. نحوه تبلیغات در اینستاگرام به نوع کسبوکار، مخاطبان و بودجه مشاغل بستگی دارد. برای انتشار این پست یا استوریها هم باید زمان خاصی از روز را در نظر بگیرید.
در تبلیغات خود، باید مزایا و ویژگیهای منحصر به فرد محصولات یا خدمات خود را به وضوح نشان دهید. ارائه اطلاعات دقیق و مفصل در مورد محصولات شما، اعتماد مشتریان را به برند شما افزایش خواهد داد. در این نوع تبلیغ، از ویدئوهای کوتاه و جذاب برای نمایش محصولات و خدمات استفاده میشود. ویدئوها میتوانند پیام تبلیغاتی را به گونهای موثر به کاربران منتقل کنند. اما من متوجه هستم که وقتی کمپین برگزار میکنید، تعداد کامنتها بالا میرود و ممکن است بعضی از آنها را جا بیاندازید.
لینک منبع